جوک بازار

جوک بازار
جدیدترین اس ها(sms)جوک ها و په نه پها  
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوک بازار و آدرس panapas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدایا چرا من انقدر خرم؟؟؟چپ و راست به هر خری محل میزارم!آخرشم اینجوری جوابم رو بدن!

خدایا چرا من انقدر نفهمم؟

بگو آخه بیشعور این کیه؟؟؟!!!

باید تکلیفش رو روشن کنم!اگه شده براش آژانس بگیرم که زود تر ار زندگیم گم شه بیرون!!

خدایا من فقط فقط یه مرگ خشک و خالی میخوام ازت؟!حداقل یه مردن با ازت بده به من!خدایا فکر نکن یادم رفته که چند شب پیش خیلی کمکم کردی!خیلی هم خوب یادمه!بازم ممنون که زودی بهم شناختیش!وگرنه گندش تا ابد میموند!واقعا ممنون!

فقط دیگه منو مرگ بده!امشب که میخوابم صبح پا نشم!خدیا چرا من انقدر خرم؟!آقا یه نفر اینو به من بگه!بگو آخه تو به چیت؟؟؟تو به چطور به خودت دیدی بری سراغ این!این سگشم دست تو میده؟؟!!!!خدایا من دیگه توان تحمل ندارم!الانه که سکته کنم!فقط یه مرگ درست حسابی بده به من!



نظرات شما عزیزان:

ثنا
ساعت10:57---7 ارديبهشت 1393
:)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 مرداد 1392 ] [ 21:49 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

سلام این وبلاگ مخصوص اونایی که دنبال جوک و اس و عکس و پ نه پ هستن. نظر یادت نره. طراحی سایت با کمتذین هزینه انجام میشه. ارسال عکس و فیلم و مد لباس به ایمیل شما فقط به باید عضو شید
امکانات وب
ایران رمان